יום שני, 2 במאי 2011

פתחתי בלוג

לפתוח בלוג חדש במאי 2011 זה ממש, אבל ממש old news. האמת היא שאני מרגיש הרבה אחרי המגמה, ואולי זה דווקא לטובתי. בכל מקרה,  מכיוון שממילא אני מפיץ מדי פעם מאמרים ומחשבות לרשימת תפוצה של עמיתים וחברים, המעבר לפלטפורמת הבלוג הוא די מתבקש.

האתגר כמובן יהיה לכתוב ולעדכן את הבלוג בתדירות מתקבלת על הדעת. אני מקווה שאוכל לעמוד בזה.

העניין שלי בכתיבה, ובכלל בחיים, זה לנסות ולהביא נקודת מבט שונה, לא שגרתית ואף יצירתית לסוגיות שמעניינות אותי - אם זה שעון הקיץ, קבוצת הכדורגל של ברצלונה, מחירי הדלק בישראל ועוד.

אני שומר לעצמי את החופש לכתוב על נושאים שעל סדר היום או על נושאים שמעסיקים אותי או מעניינים אותי אבל בדרך כלל זה יהיה סביב נושאי חברה, כלכלה וניהול.

אני מודה מראש לכל מי שיבחר לבקר בבלוג שלי ומקווה שאוכל לעורר עניין ולגרום לפחות לחלקכם לחזור ולבקר כאן מדי פעם.

צחי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה